WACHT NIET TE LANG MET HET BOEKEN VAN UW VLUCHTEN VOOR HET WINTERSEIZOEN!

Offerte aanvragen
Zoek een vliegtuig, een stad of informatie…

Leider in het wereldwijd verhuren van privéjets

Jet sharing: de toegang tot privéjets heroverwegen

Verhuur van privéjets
sinds 1991

20 000
beschikbare apparaten

45 000
vluchten uitgevoerd

100 000+
passagiers vervoerd

4,9/5
klanttevredenheid

100%
CO2-compensatie

Jet sharing of stoelverkoop: een inleiding

In de wereld van de zakenluchtvaart markeert het concept van “Jet Sharing” (het delen van stoelen aan boord van een privévlucht) een belangrijke ontwikkeling. Het sluit perfect aan bij de innovatieve aanpak die AEROAFFAIRES zo na aan het hart ligt: de efficiëntie maximaliseren, alternatieven aanbieden en het gebruik van vliegtuigen optimaliseren. De logica is eenvoudig maar krachtig: een klant boekt een vlucht met een privéjet, bevestigt het vliegtuig en kan vervolgens op een platform de stoelen aanbieden die hij of zij niet zal gebruiken; externe passagiers kopen deze stoelen dan tegen een vaste prijs. Zodra de vlucht is bevestigd, het vliegtuig is gepositioneerd en de logistiek is gevalideerd, profiteert iedereen.

Een mechanisme om toegang te geven tot “lege stoelen” op vluchten die al bevestigd zijn, of Empty Legs.
Dit type aanbod verdient een diepgaand onderzoek: concurrentievoordeel, beperkingen, aanpassing aan onze senior managementklanten, implementatievoorwaarden. Dit artikel gaat dieper in op dit onderwerp.

1. Jet Sharing met AEROAFFAIRES: een exclusieve dienst om elke privévlucht optimaal te benutten

In de zakenluchtvaart zijn er innovaties die de manier waarop mensen reizen onmiddellijk veranderen. Jet Sharing is er daar één van. Bij AEROAFFAIRES hebben we het opgevat als een natuurlijke uitbreiding van onze activiteiten: onze uitvoerende klanten ondersteunen met slimmere, flexibelere en soms goedkopere oplossingen, zonder ooit afbreuk te doen aan de kwaliteit waar we bekend om staan.

Het idee is eenvoudig. Wanneer u een privéjet chartert, komt het voor dat een aantal stoelen onbezet blijft. De vlucht is bevestigd, de bemanning staat klaar, het reisschema ligt vast. Jet Sharing stelt u nu in staat om deze lege stoelen om te zetten in een kans: ze kunnen worden aangeboden aan andere geselecteerde reizigers, die zich bij uw vliegtuig voegen voor die specifieke reis. Voor u verandert er niets. Uw schema blijft hetzelfde. Uw comfortniveau ook. Maar een deel van de kosten van de vlucht wordt geabsorbeerd door deze gedeelde stoelen.

Voor sommige van onze klanten is dit een elegante manier om waarde toe te voegen aan een reis die ze al maken. Voor andere passagiers is het een toegangspoort tot de privécabine, tegen een betaalbaarder tarief. Voor ons is het een coherente manier om de zakenluchtvaart efficiënter en verantwoordelijker te maken en beter aan te passen aan nieuwe toepassingen.

1.1 Waarom Jet Sharing?

Bij het traditionele charteren van een privéjet reserveert een klant het volledige vliegtuig, ongeacht het aantal mensen aan boord. Dit brengt hoge kosten met zich mee, die soms onevenredig hoog zijn als het vliegtuig niet vol is. Lege” vluchten of herpositioneringssegmenten genereren kosten zonder passagiers.

Jet Sharing speelt in op deze realiteit:

  • Optimaliseer het gebruik van een vliegtuig dat al gepland of geboekt is.
  • Nieuwe klanten toegang geven tot de privécabine zonder de volledige kosten te dragen.
  • Voor de oorspronkelijke klant de kosten van de vlucht verlagen door ongebruikte stoelen te verkopen.

1.2 Waarom AEROAFFAIRES Jet Sharing lanceert

Al meer dan dertig jaar zien we dezelfde situaties: senior executives die alleen vertrekken voor een strategische vergadering; een team dat op het laatste moment zijn delegatie verkleint; een geherpositioneerd vliegtuig dat een luchthaven verlaat met lege stoelen. Deze vluchten zijn noodzakelijk en volkomen gerechtvaardigd, maar hun potentieel wordt niet altijd ten volle benut.

Daarom hebben we een dienst ontwikkeld die exclusief charteren niet vervangt, maar een alternatief biedt in situaties waarin meerdere stoelen zouden kunnen worden gebruikt. Deze aanpak beantwoordt aan drie terugkerende verwachtingen van onze klanten: het optimaliseren van hun budget, het flexibeler maken van hun reizen en een meer verantwoordelijke benadering van mobiliteit.

Jet Sharing past precies in deze dynamiek, met strikte naleving van onze normen op het gebied van veiligheid, vertrouwelijkheid en discretie. U behoudt de controle over uw vlucht. Niets wordt veranderd zonder uw toestemming.

1.3 Hoe AEROAFFAIRES Jet Sharing werkt

Wanneer een klant een vlucht bevestigt, zoeken onze adviseurs samen met hem naar het aantal stoelen dat kan worden aangeboden. Het is een directe, eenvoudige uitwisseling op basis van een analyse van de missie. Indien gewenst worden deze stoelen vervolgens beschikbaar gesteld op een privéplatform, beheerd door AEROAFFAIRES, waar alleen geverifieerde passagiers een reservering kunnen maken.

Passagiers die een stoel kopen, voldoen aan dezelfde eisen als elke andere passagier op een privévlucht. Ze stappen aan boord in dezelfde speciale lounge, ondergaan dezelfde controles en genieten van hetzelfde serviceniveau. De vlucht zelf blijft gericht op uw behoeften. De dienstregeling verandert niet. Ook het reisschema verandert niet. U behoudt voorrang op alle operationele aspecten.

Dit systeem is gebaseerd op een zeer gestructureerde logica: gecertificeerde vliegtuigen, gekwalificeerde bemanningen, strenge controles van elke passagier, duidelijke bagagerichtlijnen, gecoördineerde toegang, beheer van reisdocumenten en transparantie over de stoelprijzen. Niets wordt aan het toeval overgelaten, wat essentieel is als we de hoge normen die ons werk kenmerken willen handhaven.

1.4 Een oplossing voor managers en hun teams

Voor een manager die regelmatig reist, is Jet Sharing een concrete manier om kosten en prestaties met elkaar in evenwicht te brengen. Sommigen gebruiken deze dienst wanneer ze alleen reizen, anderen wanneer ze een teamreis organiseren die niet alle beschikbare plaatsen in beslag neemt. Jet Sharing kan ook worden gebruikt om een werknemer of partner op het laatste moment binnen te halen, zonder het oorspronkelijke vliegtuig te veranderen.

Conciërgediensten en executive assistants zien dit als een bijkomend voordeel: ze kunnen meer gevarieerde en soms frequentere reizen beheren, terwijl ze toch de hoge normen kunnen handhaven die hun managementteams eisen. Voor individuele reizigers is het een zeldzame kans om toegang te krijgen tot de cabine van een privéjet zonder het hele vliegtuig te charteren, waardoor flexibelere en toegankelijkere situaties ontstaan.

2. Jet Sharing in de AEROAFFAIRES-strategie

We hebben deze dienst met dezelfde zorg gestructureerd als onze medische vluchten, helikoptertransfers en groepsvluchten: duidelijk bestuur, een beveiligd platform, toegewijde adviseurs en kwaliteitsbewaking. We hebben ook een nauwkeurige controle ingevoerd om het aantal teruggewonnen stoelen, de ervaring van de secundaire passagiers en de effectieve kostenvermindering voor charterklanten te beoordelen.

Deze aanpak versterkt ook onze inzet voor het milieu. Een beter gevuld vliegtuig betekent een efficiëntere vlucht. Elke gebruikte stoel verbetert de koolstofratio per passagier. Dit punt is nu een van de aandachtspunten van veel managers en is een natuurlijk onderdeel van Jet Sharing.

2.1 Recente voorbeelden

Op een vlucht Parijs-New York die voor zes personen werd gecharterd, werden twee stoelen aangeboden voor Jet Sharing, waardoor de totale kosten van de reis aanzienlijk daalden.
Op een reis Genève-Londen die door één executive werd gemaakt, maakten twee gedeelde stoelen het mogelijk om de terugkerende reizen op regelmatige basis af te schrijven.
Andere klanten gebruiken deze optie voor lege retourreizen vanaf de Côte d’Azur ofItalië, met een onmiddellijk effect op hun jaarlijkse mobiliteitsbudget.

3. Hoe Jet Sharing werkt

3.1 Het stapsgewijze mechanisme

  1. Een klant boekt een privéjetvlucht via AEROAFFAIRES.
  2. De privéjet wordt bevestigd en het reisschema en de dienstregeling worden gevalideerd.
  3. De initiële klant identificeert stoelen die niet zullen worden gebruikt (bijvoorbeeld: vlucht geboekt voor 6 passagiers, slechts 3 stappen in).
  4. Deze vrije stoelen worden online gezet (platform, applicatie) met een gekozen of aanbevolen tarief. Klanten kunnen ongebruikte stoelen doorverkopen op “hun vliegtuig” tegen de prijs van hun keuze. Deze stoelen komen dan beschikbaar op ons platform.
  5. Passagiers kopen deze individuele stoelen.
  6. De vlucht vindt plaats zoals gepland: dezelfde servicenormen, dezelfde bedieningsniveaus. De oorspronkelijke klant en de doorverkochte stoelen delen het vliegtuig.

3.2 Operationele voorwaarden

Om de kwaliteit en veiligheid van de service te garanderen, moet aan een aantal voorwaarden worden voldaan:

  • Het privévliegtuig, de bemanning en de operatie moeten gecertificeerd zijn als conform (normen voor de zakenluchtvaart).
  • De vlucht moet bevestigd zijn. Er mogen geen stoelen worden aangeboden vóór de bevestiging om verrassingen te voorkomen. Alleen bevestigde vluchten zijn toegankelijk op het platform.
  • Secundaire passagiers moeten aan dezelfde eisen voldoen als de initiële klant (bagage, formaliteiten, veiligheid, briefing, etc.).
  • Er moet een duidelijk en transparant prijsbeleid worden opgesteld (stoelprijs, annuleringsvoorwaarden, aansprakelijkheid).
  • De service aan boord moet hetzelfde blijven voor alle passagiers, om de premium ervaring en het imago te behouden.
  • Gegevensbeheer (passagierslijst, veiligheidscontroles, IFR/EVASIS-conformiteit) moet gewaarborgd zijn.

3.3 Prijsstelling en kostendeling

De initiële klant bepaalt de doorverkoopprijs voor ongebruikte stoelen. Deze prijs kan variëren naargelang de vraag, de route, het vliegtuig en het seizoen. Het principe is dat de gedeelde stoel de kosten van de vlucht voor de charteraar verlaagt. Passagiers met een “gedeelde stoel” profiteren van hun kant van een prijs die vaak veel lager ligt dan bij een traditionele charter. In één artikel wordt melding gemaakt van een reductie tot 70% voor (zeer vergelijkbare) co-sharing modellen

3.4 Voorbeelden van praktische toepassingen

  • Zakenvlucht tussen Parijs en Genève. De eerste klant gaat alleen aan boord en heeft interesse in twee vrije stoelen. Hij zet ze online tegen een voorkeurstarief.
  • Bedrijfsvakantie in een lichte jet tussen Nice en Ibiza: 4 stoelen beschikbaar van de 8, verkocht aan “jet sharing” passagiers.
  • Lege terugkeer van de Côte d’Azur na een zakenreis: bied deze stoelen aan om de herpositioneringskosten te dekken.

4. Use cases en voordelen voor topklanten

4.1 Executives en conciërgediensten

Voor executive klanten, executive assistants en conciërgediensten (een segment dat al wordt gedekt door AEROAFFAIRES):

  • Jet Sharing maakt het mogelijk om een “zakelijk” budget te optimaliseren met behoud van kwaliteit.
  • Het biedt toegang tot privévluchten voor een bredere delegatie of om werknemers te ontvangen tegen lagere kosten.
  • Het maakt het mogelijk om een hybride arrangement te ontwerpen: privéjetvlucht + extra stoelen voor werknemers of partners.
  • Het versterkt de verantwoordelijkheid voor het milieu: door het optimaliseren van de beladingsfactoren wordt de koolstofvoetafdruk effectiever afgeschreven. Dit is in lijn met de inzet van AEROAFFAIRES voor het milieu.

4.2 Aanpassing aan internationale markten

Met een netwerk van meer dan 8.000 vliegtuigen en tot nu toe 20.000 internationale vluchten beschikt AEROAFFAIRES over de ideale infrastructuur om deze oplossing in te zetten. Op regelmatige of terugkerende internationale vluchten opent Jet Sharing een dimensie van globale optimalisatie.

4.3 Voorbeeld van een geoptimaliseerd reisschema

Laten we ons een vlucht Parijs-Milaan-Genève voorstellen. De initiële klant reserveert een super-medium vliegtuig voor een delegatie van 4 personen. Twee stoelen blijven vrij. Door deze twee stoelen als Jet Sharing aan te bieden, verlaagt de klant de kostprijs van het vliegtuig per uur en kunnen drie entiteiten genieten van de vlucht in premium omstandigheden.

5. Beperkingen, limieten en best practices

5.1 Beperkte flexibiliteit

Het belangrijkste compromis: de vlucht wordt bevestigd door de initiële klant, maar de secundaire passagiers moeten akkoord gaan met de opgelegde dienstregeling, de route en het type vliegtuig. Dit model is minder flexibel dan pure charter.
Managers moeten zich ervan bewust zijn dat extreme aanpassingsmogelijkheden (vliegtuigkeuze, routewijzigingen) beperkt kunnen worden.

5.2 Prijsstelling en waardeperceptie

Als de prijs van een stoel te laag is, kan dit de perceptie van “premium” schaden. Toegankelijkheid en gepercipieerde waarde moeten in evenwicht zijn. De ervaring aan boord, de ondersteuning en de kwaliteit mogen er niet onder lijden.

5.3 Logistiek en operationele verantwoordelijkheid

  • Secundair passagiersbeheer: bagagecontrole, toegang, naleving.
  • Verzekering en beveiliging: alle passagiers moeten volgens dezelfde normen gedekt zijn.
  • Annulering of wijziging van de vlucht: onvoorziene omstandigheden voor doorverkochte stoelen.
  • Transparantie van aankoop- en annuleringsvoorwaarden voor gedeelde stoelen.

5.4 Merkimago en segmentatie

Voor een speler als AEROAFFAIRES moet het aanbod worden gesegmenteerd:

  • Klassieke” exclusieve charter voor zeer veeleisende klanten.
  • Jet Sharing voor prijsgevoelige klanten die een privéjet willen.
    Het gedeelde aanbod mag het ultra-prestige imago niet vertroebelen.

5.5 Regelgevend kader en naleving

Zelfs met het delen van stoelen moet de operatie voldoen aan de regelgeving voor luchtcharters, exploitatie- en veiligheidscertificaten en operationele verantwoordelijkheid. Het “jetpooling”-model wordt op Wikipedia genoemd als een pro rata regeling voor het delen van kosten.

6. Grenzen om rekening mee te houden

Deze dienst is gebaseerd op een fundamenteel principe: de vlucht blijft die van de initiële klant. De secundaire passagiers passen zich dus aan het schema van de klant aan. Dit is geen “à la carte” vlucht voor hen; het is een stoel op een reeds bestaande vlucht. Dit moet duidelijk worden uitgelegd om verwarring te voorkomen.

Een ander belangrijk punt: de prijs van gedeelde stoelen moet de geest van privévlucht weerspiegelen. Het aanbieden van te lage tarieven kan een verkeerd signaal geven. Bij AEROAFFAIRES adviseren we onze klanten over het vaststellen van een eerlijke prijs, in lijn met de markt en in overeenstemming met het imago van de privéjet.

Tot slot, hoewel deze dienst een reële efficiëntiewinst biedt, mag het onderscheid tussen exclusieve charter en gedeelde zetel niet vervagen. De twee modellen beantwoorden aan verschillende behoeften en het is onze rol om u te begeleiden naar het model dat het best beantwoordt aan uw doelstellingen.

Heb je een vraag? Neem contact op met ons team

Isabelle CLERC

CEO AEROAFFAIRES

François-Xavier CLERC

Oprichter AEROAFFAIRES

Onze luchtvaartexperts staan tot uw beschikking om u te helpen bij elke stap van uw reservering.

Strategische integratie bij AEROAFFAIRES

Aangepast waardevoorstel

Voor AEROAFFAIRES-klanten kunnen we het aanbod “AEROAFFAIRES Jet Sharing” als volgt samenvatten:

  • Toegang tot individuele privéjetstoelen op bevestigde vluchten.
  • Lagere kosten per gebruik voor de charterklant.
  • Gegarandeerde service, gecertificeerde operator en naleving van de AEROAFFAIRES-normen.
  • Beveiligd platform voor de doorverkoop van privéstoelen voor AEROAFFAIRES-klanten.
  • Ondersteuning op maat (beveiliging, gevoelige bagage, transfers).

Commerciële voorwaarden en klantenondersteuning

  • Vóór de vlucht: identificatie van beschikbare stoelen, communicatie naar het doorverkoopplatform.
  • Tijdens de vlucht: hetzelfde serviceniveau voor alle passagiers.
  • Na de vlucht: operationele rapportering, feedback, tevredenheidsmonitoring.
  • Duidelijke prijzen: de gedeelde stoel kan worden aangeboden tegen een vast of dynamisch tarief, afhankelijk van de route.
  • Adequate communicatie: het verschil uitleggen tussen exclusieve charter en gedeelde stoel, de premium ervaring behouden.

Markttrends en vooruitzichten

Groei van het gedeelde model

Jet Sharing maakt deel uit van een bredere trend: die van gedeelde consumptie (autodelen, carpoolen) toegepast op de luchtvaart. In een artikel worden “lege vluchten” en “stoelverhuur” genoemd als opkomende opties.

Duurzaamheid en milieueffecten

Vluchtoptimalisatie (minder lege vliegtuigen) maakt deel uit van een verantwoorde aanpak. Voor AEROAFFAIRES, dat de koolstofvoetafdruk van zijn vluchten al compenseert, kan dit aanbod zijn ESG-houding versterken.

Digitalisering en intern platform

Technologie is een sleutelelement in het beheer van lege stoelen, online boekingen, reserveringen en elektronische handtekeningen.

Veranderende verwachtingen van klanten

Managers verwachten nu flexibiliteit, personalisering en toegankelijkheid. Shared seating kan aan een aantal van deze criteria voldoen zonder aan kwaliteit in te boeten. Deze aanpassing kan ook de klantenbasis voor privéjetreizen verbreden.

Praktijkvoorbeelden en feedback

Voorbeeld tussen zakelijke partners

Een multinational uit Parijs boekte een vlucht van Parijs naar New York voor 6 personen. 2 stoelen blijven vrij. Dankzij de doorverkoop van deze twee stoelen via Jet Sharing, daalt de kostprijs van de jet per uur met X%. De service blijft hetzelfde, de route en het vliegtuig ongewijzigd. De charterende klant profiteert intern van deze optimalisatie.

Voorbeeld voor een soloklant

Een directeur reist regelmatig alleen tussen Genève en Londen. Hij boekt een light jet voor zichzelf. Hij deelt de 2 vrije stoelen. De secundaire passagiers stappen in en hij schrijft een deel van de vluchtkosten af.

Feedback over gebruikerservaring

De secundaire passagiers waarderen de toegang tot de privécabine. Sommigen wijzen echter op de geringere flexibiliteit (vaste dienstregelingen). Dit is het compromis dat moet worden voorgesteld.

Aanbevelingen voor klanten en partners

Voor charterklanten

  • Identificeer ongebruikte stoelen van tevoren.
  • Communiceer duidelijk tarieven en voorwaarden aan secundaire passagiers.
  • Zorg ervoor dat het vliegtuig en de exploitant aan de normen voldoen.
  • Overweeg kostenoptimalisatie in vergelijking met traditionele charter.

Voor secundaire passagiers

  • Controleer de beschikbaarheid en bevestiging van de vlucht.
  • Begrijp de beperkingen (vaste tijden, reisschema kan niet worden gewijzigd).
  • Bevestig diensten aan boord, bagage, formaliteiten.
  • Bevestig het tarief per stoel en vergelijk met alternatieven.

Voor de makelaar/exploitant

  • Segmenteer het aanbod op de juiste manier (exclusieve charter vs. gedeelde stoel).
  • Train adviseurs om de verschillen duidelijk uit te leggen.
  • Handhaaf de kwaliteit van de service en het premium imago.
  • Communiceer de ecologische en economische voordelen.

Veelgestelde vragen over Jet Sharing met AEROAFFAIRES

Wat is Jet Sharing precies?

Jet Sharing houdt in dat passagiers een individuele stoel aangeboden krijgen aan boord van een privévlucht die al bevestigd is door een charterklant. De charteraar kan ongebruikte stoelen doorverkopen en secundaire passagiers hebben toegang tot de privécabine zonder deze volledig te hoeven charteren.

Wat is het verschil tussen een traditionele charter en Jet Sharing?

Bij een traditionele charter huurt een klant het volledige vliegtuig. De kosten worden volledig door de klant gedragen. Bij Jet Sharing wordt het vliegtuig nog steeds gereserveerd door de oorspronkelijke klant, maar worden ongebruikte stoelen doorverkocht aan derden om de kosten te delen.

Wat zijn de voordelen van Jet Sharing voor de charterklant?

Ze kunnen hun vluchtkosten verlagen door ongebruikte stoelen te verkopen, het gebruik van het vliegtuig optimaliseren en genieten van dezelfde kwaliteit van dienstverlening.

Wat zijn de voordelen voor de secundaire jet-sharing passagier?

Zij hebben toegang tot een privéjetvlucht tegen een lager tarief, met de voordelen van een zakenjet (flexibiliteit, comfort, tijdsbesparing) zonder het hele vliegtuig te hoeven boeken.

Wat zijn de eerste stappen in het formaliseren van een Jet Sharing aanbod bij AEROAFFAIRES?

Definieer het interne proces, creëer het platform voor doorverkoop van stoelen, definieer de prijzen en voorwaarden, train de teams en communiceer met bestaande klanten om het aanbod te testen.

Is dit verenigbaar met de inzet van AEROAFFAIRES voor het milieu?

Ja, door het gebruik van de stoelen te optimaliseren en het aantal lege vluchten te verminderen, draagt Jet Sharing bij tot een grotere energie-efficiëntie en dus tot een relatieve vermindering van de koolstofvoetafdruk per passagier.

Hoe garandeert u de kwaliteit en veiligheid van jet sharing?

Zoals bij elke privéjetvlucht moeten het vliegtuig en de operator gecertificeerd zijn (normen voor de zakenluchtvaart). De makelaar (zoals AEROAFFAIRES) zorgt voor due diligence, naleving van de regelgeving en operationeel toezicht.

Zijn er compromissen te aanvaarden voor jet sharing?

Ja: vaste schema’s en routes, minder aanpassing van het vliegtuig, afhankelijkheid van de charterklant voor vluchtbevestiging, mogelijkheid tot wijziging of annulering.

Hoe kan ik de kosten van een privéjetvlucht verlagen?

De eenvoudigste manier is om geen stoelen meer ongebruikt te laten. Met Jet Sharing van AEROAFFAIRES kan een klant die een vliegtuig chartert de stoelen aanbieden die hij of zij niet bezet. De geselecteerde passagiers kopen een individuele stoel en het betaalde bedrag vermindert rechtstreeks de kosten van de vlucht voor de oorspronkelijke klant. Voor de klant verandert er niets: het vluchtschema, het vliegtuig en de service blijven hetzelfde.

Wie biedt Jet Sharing aan in Frankrijk en Europa?

Jet Sharing door AEROAFFAIRES wordt aangeboden door ons team van luchtvaartexperts, met meer dan dertig jaar ervaring. Wij bieden deze dienst aan op vluchten die al door onze klanten zijn bevestigd, met een strikte operationele opvolging en een privéplatform dat het mogelijk maakt om bepaalde stoelen ter beschikking te stellen van andere gekwalificeerde reizigers.

Hoe selecteert AEROAFFAIRES de secundaire passagiers?

Ze ondergaan dezelfde controles als elke andere zakenreiziger: documenten, identiteit, conformiteit van de bagage, toegang tot de FBO. Ons team zorgt ervoor dat ze voldoen aan de veiligheidsnormen en dat hun aanwezigheid de vlucht of uw vertrouwelijkheid niet verstoort.

Kan ik anoniem blijven als ik Jet Sharing gebruik?

Ja. De secundaire passagier kent noch de identiteit van de charterklant, noch de redenen voor de reis, noch de organisatorische details. AEROAFFAIRES werkt als een filter: u blijft volledig beschermd.

Hoe activeer ik AEROAFFAIRES Jet Sharing voor mijn volgende vlucht?

Vertel het gewoon aan uw AEROAFFAIRES luchtvaartexpert wanneer u uw missie voorbereidt. Hij of zij zal de beschikbare stoelen identificeren, u adviseren over de prijs, de uitzending op ons privéplatform activeren en u opvolgen tot u aan boord gaat. De service is volledig kant-en-klaar.

Conclusie

Jet Sharing met AEROAFFAIRES is niet zomaar een product in een catalogus. Het is een dienst die ontworpen is om klanten te ondersteunen voor wie tijd, vertrouwelijkheid en prestaties essentieel zijn. We hebben dit model bedacht om waarde toe te voegen aan uw opdrachten, meer flexibiliteit te bieden en elke vlucht relevanter te maken.

Onze taak blijft dezelfde: naar u luisteren, anticiperen en elk detail aanpassen.
Jet Sharing voegt gewoon een nieuwe, elegante en gecontroleerde optie toe aan de manier waarop u reist.

Als u het voor uw volgende vlucht wilt activeren, staat uw AEROAFFAIRES-adviseur tot uw beschikking.